Ülesanne  1 Õppija haridustehnoloogilised pädevused

01/09/2018

              ÕPPIJA DEMONSTREERIB, KASUTAB, RAKENDAB, MÕISTAB JA SAAB ARU

  • demonstreerib loomingulist mõtlemist, teadmusloomet ning arendavad innovaatilisi vahendeid ja protsesse, kasutades tehnoloogiat. 
  • kasutab digitaalset meediat ja keskkondi suhtlemiseks ja koostööks, sh kaugõppes, et toetada individuaalset õpet ja panustada kaasõppijate õppimisse 
  • rakendab informatsiooni kogumiseks, hindamiseks ja kasutamiseks digitaalseid vahendeid. 
  • kasutab asjakohaseid digitaalseid vahendeid ning kriitilise mõtlemise oskust uuringute planeerimiseks ja läbiviimiseks, projektide haldamiseks, probleemide lahendamiseks ning teadlike otsuste tegemiseks. 
  •  mõistab tehnoloogiaga seotud inimlikke, kultuurilisi ja ühiskondlikke küsimusi ning käituvad seaduslikult ja eetiliselt. 
  • saab sügavuti aru tehnoloogia põhimõtetest, süsteemidest ja toimimisest. 

Hindan oma haridustehnoloogilisi pädevusi Varje Tipu Enesehindamise mudeli järgi. Olen olnud selle hindamisel enesekriitliline ja minu vastused on pigem madalama poole peal kuna ma ei anna ühtegi sellist tundi, kus saaks selliseid pädevusi rakendada. Aga samas olen uuendustele avatud ja ootan huviga sellist kohta, kus seda rakendada saaks.

Minu enesehinnagu hindamise fail 

© 2017 Tennis School Racket. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started